reklama

Dokonalost sama

Dnes som sa rozhodla napísať nejaký článok. Neviem, či to poznáte, ale tém bolo veľa a ja som sa nevedela rozhodnúť, ktorú. Taak sa sa rozhodla pre monológ o dokonalosti. Myslíte, že existuje? Inšpiroval ma aj film, ktorý ste v sbotu videli možno aj vy, volal sa Penelope...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Penelope...Pre tých, čo túto rozprávku nevideli bolo to o dievčati, čo malo prasačí nos. Konkrétne, rypák sa mu nadáva... A mohla ju zachrániť len pravá láska muža (aspoň tak si mysleli hlavní hrdinovia filmu) modrej krvi, teda ako vieme aristokrata. A ako to už býva ona sa zaľúbila do muža, ktorý ani zďaleka nebol urodzený :))... No rypák napokon zmyzol a objavila sa pekná baba (keď šli ukážky bolo mi divné, že jej nezopli vlasy a nedali brutálne strašné okuliare, ten rypák bol v celku originány treba uznať), ako inak skončila s neurodzeným princom, šak americké filmy ponúkajú prekrásne happy endy :)), no ale to som odbočila, aha áno rypák samozrejme zmyzol. A to vo chvili keď Penelope našla pravých priateľov, a skoro urobila najväčšiu chybu svojho života a vydala sa za pána nepravého, klasika, a zakričala mame, že ona nechce byť iná aká je, lebo sa páči same sebe taká aká je. A teraz sa dostávam k tomu, čo ma inšpirovalo, takže sa samozrejme tešili, že Penelope už nie je hovoriace prasiatko, ako ju mamina nazvala. Chviľu potom jej žena, ktorá by ju vraj mala milovať takú aká je, bezohľadu na na všetky jej chyby a... ale veď ďalej to už poznáte, tak táto jej skvelá mamina jej navrhala, či nechce ísť na plastiku nosa. Asi nebola Penelope dosť dokonalá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A viete, čo by som chcela vedieť? Kedy by bola? Veď keď si predstavíte, že máte prasači rypák namiesto nosa (plastika nepomôže na to som zabudla) a zrazu vo chvíli keď si uvedomíte, že ho vlastne máte radi zmysne, neskáčete od radosti? Alebo by Vám chýbal, lebo by ste stratili kúsok seba? Niečo vďaka čomu ste výnimočný? Niežeby by som chcela mať výnimočný prasačí nos, mne sa páči moj, ale každý z nás ma asi niečo, vďaka čomu je iný, výnimočný... Ak nie tak ste na tom dost blbo, lebo ak ste výnimočný máte bízko k dokonalosti... a dokonalosť je dobrá nie? Veď keď všetko klape tak ako by malo je to perfektné, čo je tuším synonymum dokonalosti.... A má všetko klapať perfektne? Zapadnúť ako skladačka? Najlepšie je, že aj keď sa zmierime s tým, že ono to tam asi naozaj nezapadne a jediné bude vytŕčať, často sa stane, že práve táto časť skladačky zapadá presne na svoje miesto? A kto kedy povedal, že je dokonelé práve to, čo za dokonalé považijeme my? Dokonalý pár, dokonalé miesto dokonalý život dokonale šťastie.... Inak niekde som počula, a súhasím, že štastie je to, čo v danú chviľu za šťastie považujete. A vraj si častokrát uvedomíte, že ste BOLI šťastní...Ja viem frázy....klišé? Ale je na tom niečo pravda to uznate aj Vy. Teda aspoň dúfam. Že nie som jediná s týmto názorom. A čo ak to čo je dokonalé pre nás nie je dokonalé pre iných. Čo ak to nie je dokonalý pár, dokonalé miesto alebo dokonalý život? A čo ak dokonalosť neexistuje? K čomu sa snažíme priblížiť? A načo sa približujeme k niečomu, čo nie je?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím si, že keby sme boli všeci dokonalý bola by to nuda, všeci by sme boli rovnaký...A to by už nebolo take dobré? Takže si to zhrňme snažíme sa dokonalosť, všeci chceme byť výnimoční, lebo kto by nechcel, čiže nedokonalý a preto je to všetko také dokonalé.... čiže nedokonalé je dokonalé?

No kto by už len chcel dokonalosť povedzte? Vy sa radi nudíte? :))

Mariana Šurabová

Mariana Šurabová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kočka, čo chce spoznať nových ľudí a ich názory na svoje poviedky....Takže čakám na Vaše názory..:o) mimochodom vopred sa ospravedlňujem za gramatické chyby... snažím sa ich mať čo najmenej... Zoznam autorových rubrík:  PoviedkySvet okoloNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu